Všeobecné obchodní podmínky

Název provozovny: Karolína Matějková

Adresa a název provozovny: Studio krásy Karolína Matějková, Gen. Svobody 636/19, 67401 Třebíč

Činnost: Kosmetické služby, manikúra a pedikúra

Provozovatel – zodpovědná osoba: Karolína Matějková

IČO: 01174436


1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů v provozovně KAROLÍNA MATĚJKOVÁ a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Provozovatel poskytuje kosmetické a masérské služby a manikúru na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky nebo online přes rezervační portál) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

 

2. Objednávka služeb – termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky nebo online přes rezervační portál). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

 

3. Přeobjednání

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na sjednanou službu dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením sjednané služby.

Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, může Vám být účtována částka za objednané služby v plné výši. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemám možnost obsadit místo jinou klientkou nebo klientem. 


4. Rezervační poplatky

Na základě objednávky je rezervován termín objednané služby. Pro potvrzení Vaší rezervace je nutné uhradit rezervační poplatek 200 Kč a to platební bránou při objednání termínu a nebo přes odkaz z emailu a to nejpozději do 2 hodin od objednání. Poskytovatelka služeb je oprávněna od smlouvy kdykoli odstoupit, pokud klient neuhradí rezervační poplatek ve smluvené výši po uplynutí lhůty splatnosti a může termín nabídnout jinému zájemci. Pro odstoupení od smlouvy se upřednostňuje písemná forma.

Klient má právo zrušit objednávku nejpozději 24 hodin před dnem konáním objednaných služeb. Může tak učinit telefonicky nebo z potvrzovacího emailu z rezervačního systému. V takovém případě mu bude vrácen rezervační poplatek. Po uplynutí této lhůty za sebe může klient najít náhradu, v opačném případě propadá rezervační poplatek v plné výši ve prospěch poskytovatelky služeb.

Výjimku tvoří změna termínu z důvodu nemoci (nutno doložit lékařské potvrzení).

Hodnota rezervačního poplatku bude odečtena z finální ceny služby.

Rezervací služeb se klient zavazuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a rozumí jim.

 

5. Pozdní příchod

Dostavíte-li se se zpožděním, bude vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření, v čase na který je objednán. Cena služby však zůstane nezměněna a bude tedy účtována částka za službu v plném časovém rozsahu.


6. Nedostavení se

 V případě nedostavení se na objednanou službu bez omluvy nemá klient právo na vrácení rezervačního poplatku a další návštěva mu bude umožněna pouze po zaplacení celé služby předem.

 

7. Dárkové poukazy/předplatné služeb

Má-li zákazník dárkový poukaz/předplatné služeb na konkrétní službu a nedostaví se bez omluvy, dárkový poukaz/předplatné služeb bude považován za vyčerpaný. Dárkový poukaz/předplatné služeb lze vyčerpat pouze na částku nebo službu, která je na takovém dárkovém poukazu uvedena, nebo je sjednána a nelze je využít na nákup produktů, nebo jiných služeb. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

 

8. Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření

  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek

  • zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy

  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu

 

9. Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

 

10. Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Nejsme plátci DPH.

 

11. Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

 

12. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

 

13. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 1. 2024.

Děkuji za respektování obchodních podmínek mého salonu.

Těším se na Vaši návštěvu.